مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 10:552021-01-24اقتصادي

از سرگیری فعالیت کارخانه سیمان آبیک پس از رفع موانع تولید


استاندار البرز از رفع موانع کارخانه سیمان آبیک و بازگشت این واحد بزرگ تولیدی با چند هزار نیروی کار به مدار تولید خبر داد و گفت: این مجموعه که از نخستین کارخانه های سیمان به شمار می‎ رود به مدار تولید بازگشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، عزیزاله شهبازی، استاندار البرز، ظهر امروز در بازدید از کارخانه سیمان آبیک، در جمع خبرنگاران، گفت: این واحد جزو اولین کارخانه های سیمان در کشور محسوب می شود.

استاندار البرز افزود: کارخانه سیمان آبیک در یک ماه اخیر بدلیل مشکلاتی که در راستای تامین گاز و برق داشت، به مدت 2 هفته تعطیل شد و کارکنان خود را به مرخصی اجباری فرستاد.

شهبازی ادامه داد: در این مدت خط جایگزین در کارخانه برای اورهال خطوط دیگر مورد استفاده قرار می گرفت.

این مقام مسؤول یادآور شد: جای خرسندی دارد که با همت متخصصان داخلی این مجموعه می تواند روزانه بیش از 16 هزار تن سیمان تولید شود.

استاندار البرز اضافه کرد: طی هماهنگی های صورت گرفته در دو هفته اخیر مشکلات برق و گاز مجموعه رفع شد و جمعه گذشته کارخانه دوباره راه اندازی شد و اکنون روزانه 8 هزار تن سیمان تولید می شود.

به گفته استانداری البرز، نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار نظرآباد و مدیرعامل کارخانه در این راستا همراهی و تلاش خوبی دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از سرگیری فعالیت کارخانه سیمان آبیک پس از رفع موانع تولید

از سرگیری فعالیت کارخانه سیمان آبیک پس از رفع موانع تولید