مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 10:102021-01-24سياسي

سیلی بر صورت قانون و هزینه هایی که می دهیم


سیلی نماینده مجلس بر صورت سرباز وطن؛ کلیدواژه پرتکرار فضای حقیقی و مجازی در روز گذشته بود که واکنش های متفق القول رسانه ها و شخصیت های سیاسی از جریان ها و جناح های مختلف را به دنبال داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، مهدی مخبری، دانشجوی دکتری جامعه شناسی سیاسی در ایکنا نوشت: سیلی مرد قانون بر صورت سرباز مجری قانون در واقع سیلی به صورت قانونی است که باید همگان در مقابل آن برابر باشند، این نماینده، قانون را به راحتی به مسلخ برد و واکنش مردم به این خاص انگاری، ویژه خواری، تبعیض و زیر پا گذاشتن قانون فوران نارضایتی از رفتارهای دوگانه مسئولان با مردم است.

اما این اولین بار نبود که یک نماینده به منزله قانونگذار و ناظر بر حسن اجرای قانون خود در مقابل قانون و عاملان قانون می ایستد و با سوءاستفاده از موقعیت حقوقی خود و میل به ویژه خواری، قانون را به مسلخ می برد.

در مجلس قبلی نیز چنین اتفاقی افتاد و یکی از نمایندگان به کارمند دولت توهین کرد، اما با وجود هیاهو و اعتراضات فراوان افکار عمومی، هیئت به اصطلاح نظارت بر رفتار نمایندگان قضیه را به نحوی پیش برد که در نهایت این نماینده متحمل تنبیه یا هزینه خاصی نشد و چند وقت بعد هم بدون احساس شرم و عذاب وجدان بر صندلی سبز بهارستان نزول اجلال فرمود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیلی بر صورت قانون و هزینه هایی که می دهیم

سیلی بر صورت قانون و هزینه هایی که می دهیم