مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 09:502021-01-24اقتصادي

قم جزو 3 استان برتر در تأمین امنیت سرمایه گذاری است


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم این استان را جزو سه استان برتر در تأمین امنیت سرمایه گذاری بر اساس گزارش مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی دانست و از سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در این استان دعوت کرد.

- مهرداد غضنفری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به پیگیری تقویت واحدهای تولیدی و تکمیل واحدهای نیمه تمام در استان اظهار کرد: تعیین تکلیف واحدهای تملّک شده توسط برخی بانک ها و همچنین ایجاد و احداث برخی دیگر از واحدهای تولیدی از جمله پیگیری های معمول این معاونت است.

وی درباره اهمیت نقش بانک ها در تأمین سرمایه در گردش بخش تولید نیز خاطر نشان کرد: این امر نیز در استان پیگیری و تاحدود زیادی محقق شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم ادامه داد: بانک های خصوصی، 40 درصد منابع استان را در اختیار دارند و بدیهی است که به همین نسبت باید در تأمین سرمایه لازم تولید در استان ایفای نقش کنند.

غضنفری با بیان اینکه بر اساس آمار مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، استان قم جزو سه استان برتر در تأمین امنیت سرمایه گذاری است افزود: برنامه ریزی برای ایجاد یا توسعه 445 طرح و پروژه در استان تا پایان سال 99 انجام شده که از این تعداد و تاکنون، 418 طرح و پروژه با اعتباری بالغ بر 2 هزار میلیارد تومان و اشتغال 8 هزار نفر به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قم جزو 3 استان برتر در تأمین امنیت سرمایه گذاری است

قم جزو 3 استان برتر در تأمین امنیت سرمایه گذاری است