مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 09:302021-01-24حوادث

اخلال 42 میلیاردی 6 شرکت بازرگانی در نظام اقتصادی چهارمحال و بختیاری


فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از کشف اخلال در نظام اقتصادی استان توسط 6 شرکت بازرگانی به مبلغ 42 میلیارد ریال در زمینه نهاده های دامی خبر داد.

- منوچهر امان اللهی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در پی اعلام شکایت سازمان بازرسی استان مبنی بر اینکه 6 شرکت بازرگانی، با وجود فروش نهاده های دامی در سامانه بازارگاه و مهلت یک هفته ای جهت ارسال و تحویل بار به مصرف کننده نهایی، از ارسال بار به استان چهارمحال و بختیاری امتناع نموده اند، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری افزود: در این راستا تیمی متشکل از ماموران پلیس جرائم اقتصادی پلیس امنیت اقتصادی استان، اداره کل صنعت، معدن و تجارت و اداره کل جهاد کشاورزی تشکیل و ضمن انجام اقدامات اطلاعاتی با همکاری با تعاونی های مرغداری و دامداری، انبارهای ارسال بار و شرکت های حمل و نقل و باربری نهادهای دامی را مورد رصد قرار دادند.

وی خاطرنشان کرد: با اخذ مستندات تخلفات این شرکت ها و هماهنگی قضایی، پرونده اخلال در نظام اقتصادی برای هر یک از شرکت ها تشکیل و با پیگیری های انجام شده، در نهایت انواع نهادهای دامی شامل ذرت، سویا و کنجاله، جمعاً به وزن 647 تن و 700 کیلوگرم جذب و به خریداران واقعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخلال 42 میلیاردی 6 شرکت بازرگانی در نظام اقتصادی چهارمحال و بختیاری

اخلال 42 میلیاردی 6 شرکت بازرگانی در نظام اقتصادی چهارمحال و بختیاری