مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 09:252021-01-24سياسي

شورای صنفی نمایش تعطیل شده؟


شورای صنفی نمایش که فعالیت امسال خود را با حاشیه شروع کرده بود، باز هم دچار مسائلی شده که آن را خبرساز کرده و البته این بار هم گویا دوباره پای سازمان سینمایی در میان است.

- شورای صنفی نمایش که فعالیت امسال خود را با حاشیه شروع کرده بود، باز هم دچار مسائلی شده که آن را خبرساز کرده و البته این بار هم گویا دوباره پای سازمان سینمایی در میان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از روز گذشته خبرهایی در فضای مجازی مبنی بر تعطیلی شورای صنفی نمایش به دلیل اعتراض به حمایت نکردن سازمان سینمایی و عمل نکردن به وعده هایش منتشر شد.

همچنین گفته می شد که این شورا بخاطر همین مسائل جلسه های هفتگی خود را هم تشکیل نمی دهد که البته با توجه به نزدیکی زمان برگزاری جشنواره فیلم فجر و احتمالا نبود متقاضی مناسب برای اکران فیلم ها در سینما، شاید خیلی این مسئله نباشد.

با این حال برخی اعضای شورای صنفی نمایش معتقدند اگر سازمان سینمایی به تعهدات خود عمل کرده بود، تهیه کننده ها نیز با خاطری آسوده تر برای اکران فیلم های خود اقدام می کردند.

براساس پرس وجی ایسنا، اعتراض شورای صنفی نمایش از آن جاست که حدود سه چهار ماه قبل درصدی مصوب شد تا سازمان سینمایی برای حمایت از فعالیت سینماها ضمانت کند، ولی بعد از گذشت این مدت هنوز اتفاقی نیفتاده چون می گویند برای مصرف بودجه با این من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای صنفی نمایش تعطیل شده؟

شورای صنفی نمایش تعطیل شده؟