مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 08:502021-01-24سياسي

طرح هدفمند کردن حمایت های معیشتی کلید خورد


جمعی از نمایندگان طرح هدفمند کردن حمایت های معیشتی از طریق اصلاح سازوکارهای شناسایی مشمولان حمایت را تهیه و تدوین کرده و جهت رسیدگی در جلسه علنی تقدیم هیئت رییسه مجلس کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، جمعی از نمایندگان طرح هدفمند کردن حمایت های معیشتی از طریق اصلاح سازوکار های شناسایی مشمولان حمایت را تهیه و تدوین کرده و جهت رسیدگی در جلسه علنی تقدیم هیئت رییسه مجلس کرده اند.

متن طرح هدفمند کردن حمایت های معیشتی از طریق اصلاح سازوکار های شناسایی مشمولان حمایت به شرح زیر است: ریاست محترم مجلس شورای اسلامی احتراماً طرح ذیل که به امضای 41 نفر از نمایندگان رسیده است، جهت طی مراحل قانونی تقدیم می شود.

مقدمه (دلایل توجیهی): در راستای اعمال عدالت اجتماعی و هدفمند کردن یارانه های پنهان طرح مذکور تهیه گردیده در حال حاضر هر کسی که بیشتر مصرف کنند بیشتر یارانه می گیرد و اقشار مستضعف که توان کمتر مصرف کردن دارند، یارانه کمتر می گیرد.

بر اساس دهک بندی کردن خانوار ایرانی اولاً مشخص می شود در هر دهک چقدر جمعیت داریم و برای برنامه ریزی یک ضرورت است؛ و دوم می توانیم ارائه خدمات و یارانه ها را به جامعه هدفمند و بر اساس دهک ها پلکانی تقسیم کنیم؛ لذا طرح ذیل تقدیم می شود عنوان طرح: هدفمند کردن حمایت های معیشتی از طریق اصلاح سازو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح هدفمند کردن حمایت های معیشتی کلید خورد

طرح هدفمند کردن حمایت های معیشتی کلید خورد