مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 08:352021-01-24سياسي

شکایت نمایندگان مجلس از دولت به دلیل عدم اجرای صحیح قانون یارانه معیشتی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام جواد نیک بین نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: ما در راستای اجرای صحیح قانون تأمین کالا های اساسی یا همان یارانه معیشتی دو کار انجام دادیم، - جمعی از نمایندگان مجلس به دنبال عدم اجرای صحیح قانون تامین کالا های اساسی (یارانه معیشتی) از دولت به کمیسیون اصل 90 مجلس شکایت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام جواد نیک بین نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: ما در راستای اجرای صحیح قانون تأمین کالا های اساسی یا همان یارانه معیشتی دو کار انجام دادیم، یکی از این کار ها این بود که به دولت مفصل تذکر دادیم.

نمایندگان هم در این رابطه هم تذکر دادند و هم شکایت کردند.

وی افزود: در حال حاضر شکایت نمایندگان از دولت در خصوص عدم اجرای صحیح قانون یارانه معیشتی در کمیسیون اصل 90 مجلس مطرح شده استنیک بین ادامه داد: البته ما به همراه سایر نمایندگان به دولت تذکر دادیم که چرا به طور واضح بیان نمی کند که به چند نفر و به چه شکلی خدمات یارانه ها را ارائه می کند.

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی همچنین خاطرنشان کرد: تبعیض های ناروا و یا بهتر بگویم ناعادلانه ای که دولت در شهرستان ها و روستا های مختلف نسبت به این تقسیم بندی ها انجام می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکایت نمایندگان مجلس از دولت به دلیل عدم اجرای صحیح قانون یارانه معیشتی

شکایت نمایندگان مجلس از دولت به دلیل عدم اجرای صحیح قانون یارانه معیشتی