مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 08:152021-01-24اقتصادي

تشویق روحانی سرمایه های مردم را وارد بورس کرد


عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: تشویق های رییس جمهور باعث شد که مردم سرمایه های خود را وارد بازار بورس کنند و در این شرایط دولتمردان باید پاسخگوی وضع بازار سرمایه باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، جلال رشیدی کوچی با انتقاد از عملکرد دولت برای ساماندهی بازار بورس، گفت: مجلس از ابزارهای نظارتی خود برای ساماندهی وضعیت بازار سرمایه استفاده خواهد کرد و سوال و استیضاح وزیر اقتصاد و امور دارایی، مورد نظر برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی است.

وی بیان کرد: وزیر اقتصاد و امور دارایی برای حل مشکلات اقتصادی کشور عملکرد قابل قبولی نداشته و افزایش شدید قیمت ارز و مشکلات بازار بورس موید این مسئله است.

نماینده مردم مرودشت در مجلس متذکر شد: اوایل سال 98 فقط یک میلیون و 700 هزار کارگزار بورسی داشتیم اما بعد از فراخوان رییس جمهور و به علت آنکه وی مردم را تشویق به سرمایه گذاری در بازار بورس کرد، بسیاری از مردم سرمایه های خود را وارد بازار بورس کردند و در حال حاضر نزدیک به 23 میلیون کد بورسی داریم.

رشیدی کوچی گفت: بسیاری از کسانی که وارد بازار بورس شده اند، آشنایی زیادی با این بازار ندارند و از سوی دیگر عدم مدیریت صحیح بازار سرمایه باعث مشکلات عدیده ای شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشویق روحانی سرمایه های مردم را وارد بورس کرد

تشویق روحانی سرمایه های مردم را وارد بورس کرد