مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 08:052021-01-24سياسي

100 تبلت و 2 لپ تاپ بین دانش آموزان محروم استان سمنان توزیع شد


جانشین پشتیبانی سپاه قائم آل محمد (عج) سمنان بابیان اینکه محرومیت زدایی در دستور کار سپاه است، گفت: در این راستا 100 تبلت و دو لپ تاپ بین دانش آموزان محروم استان توزیع شد.

- سمنان- جانشین پشتیبانی سپاه قائم آل محمد (عج) سمنان بابیان اینکه محرومیت زدایی در دستور کار سپاه است، گفت: در این راستا 100 تبلت و دو لپ تاپ بین دانش آموزان محروم استان توزیع شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبا همکاری نیروهای بسیجی ضدعفونی معابر، سطوح و اماکن استان در دستور کار قرار گرفت، ابراز داشت: این اقدام همچنان در زمره دستورات سپاه قرار دارد و کماکان به آن پایبند است.

معینی بابیان اینکه کرونا واحدهای تولیدی و خیران را به سوی تهیه ماسک کشاند تا کمبودی در این زمینه نباشد، در ادامه تصریح کرد: تاکنون حدود 50 هزار عدد ماسک و 15 هزار لیتر مایع ضدعفونی سطح و سه هزار لیتر مایع ضدعفونی دست بین نیازمندان توزیع شده است.

وی بابیان اینکه توزیع بسته های معیشت نیز دیگر خدمت سپاه به مناطق محروم استان سمنان بوده است، افزود: در حوزه محرومیت زدایی نیز با همکاری قرارگاه پیشرفت و آبادانی و بسیج سازندگی استان حدود 100 خودرو برای جابه جایی سبدهای کالا و خوراک دام به مناطق محروم در اختیار این امر قرار داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 تبلت و 2 لپ تاپ بین دانش آموزان محروم استان سمنان توزیع شد

100 تبلت و 2 لپ تاپ بین دانش آموزان محروم استان سمنان توزیع شد