مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 08:052021-01-24اقتصادي

کاهش 50 درصدی معاملات خودرو در اراک


رییس اتحادیه نمایشگاه داران اتومبیل گفت: با توجه به افزایش قیمت و کاهش توان خرید از سوی مردم، تعداد معاملات خرید و فروش خودرو در اراک با کاهش 50 درصدی مواجه شده است.

- ایسنا/مرکزی رییس اتحادیه نمایشگاه داران اتومبیل گفت: با توجه به افزایش قیمت و کاهش توان خرید از سوی مردم، تعداد معاملات خرید و فروش خودرو در اراک با کاهش 50 درصدی مواجه شده است.

حسین نجف آبادی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: بازار خودرو در حال حاضر راکد است و خرید و فروشی صورت نمی گیرد، یا در حداقل ممکن انجام می شود.

از طرفی قیمت ها نیز ثبات ندارد و نگرانی در خصوص قیمت در بین مردم ایجاد شده است.

وی با اشاره به تعیین قیمت خودرو از سوی شورای رقابت و فرمول جدیدی که در حوزه قیمت گذاری عنوان شده، افزود: در صورتی که دولت بتواند قیمت ها را در سال جاری ثابت نگه دارد و تا پایان سال افزایش قیمت نداشته باشیم و افزایش قیمت به صورت سالیانه انجام شود، در نهایت امسال افزایش قیمت در بازار به مقدار زیاد ایجاد نمی شود.

در حال حاضر قیمت کارخانه و بازار اختلاف دوبرابری دارد، همچنین دولت باید خودرو را روزانه و به قیمت روز به مردم تحویل دهد تا دست دلالان غیرقانونی نیز از این بازار کوتاه شود و مردم از نمایندگی خرید کنند و در نهایت شاهد ثبات قیمت در بازار باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 50 درصدی معاملات خودرو در اراک

کاهش 50 درصدی معاملات خودرو در اراک