مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 08:052021-01-24سياسي

ساکنان شهرک شهید بروجردی، بعد از 20 سال در انتظار سند مالکیت و پایان کار هستند


رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران نسبت به بلاتکلیف ماندن اسناد ساختمان های شهرک شهید بروجردی تذکر داد و خواستار تشکیل جلسه فوری برای رفع مشکل 157 بلوک ساختمانی بعد از 20 سال شد.

- رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران نسبت به بلاتکلیف ماندن اسناد ساختمان های شهرک شهید بروجردی تذکر داد و خواستار تشکیل جلسه فوری برای رفع مشکل 157 بلوک ساختمانی بعد از 20 سال شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد سالاری در دویست و شصت و ششمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری از بلاتکلیف ماندن اسناد ساختمان های شهرک شهید بروجردی واقع در منطقه 15 انتقاد کرد و گفت: 20 سال پیش، این شهرک در چهار فاز با 157 بلوک ساخته شده است و اکنون قریب به بیست هزار نفر در آنجا ساکن هستند اما متاسفانه این ساختمان ها سند مالکیت و پایان کار ندارند.

وی افزود: اسناد این ساختمان ها که عرصه آن متعلق به بنیاد مستضعان است و طی دو دهه گذشته بدون پروانه ساخته شده اند، هنوز تعیین تکلیف نشده و قاعدتا شهرداری تهران نیز نمی تواند برای آن ها پایان کار صادر کند، چراکه تمام ساختمان های این شهرک باید هم به لحاظ استحکام بنا و هم استاندارد های آتش نشانی و سایر استاندارد های ایمنی تاییده بگیرند، همچنین مالک باید با ارائه سند نسبت به دریافت پایان کار اقدام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساکنان شهرک شهید بروجردی، بعد از 20 سال در انتظار سند مالکیت و پایان کار هستند

ساکنان شهرک شهید بروجردی، بعد از 20 سال در انتظار سند مالکیت و پایان کار هستند