مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 07:402021-01-24سياسي

برگزاری آزمون درجه ایثار هلال احمر برای 69 متقاضی خراسان جنوبی


معاون جمعیت هلال خراسان جنوبی از برگزاری آزمون ایثار برای 69 متقاضی در هشتم و نهم بهمن ماه جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد حمزه اسعد زاده صبح یکشنبه در بازدید از دوره توان افزایی امدادگران شهرستان بیرجند بیان کرد: آزمون درجه ایثار با حضور 69 نفر از نجاتگران درجه یکم جمعیت هلال احمر استان در هشتم و نهم بهمن ماه جاری برگزار می شود.

وی با اشاره به نجاتگران واجد شرایط این آزمون اظهار کرد: دارا بودن درجه نجاتگر یکم، سپری شدن حداقل دوسال از صدور درجه نجاتگر یکم، کسب امتیاز لازم برای ارتقای درجه ایثار، دارا بودن نمره قبولی در آزمون جسمانی و مهارتی از جمله شرایط شرکت در آزمون ایثار است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان کرد: همچنین موارد آزمون شامل دو آیتم آمادگی جسمانی نظیر تست کوپر، دراز و نشست، انعطاف نیم تنه به جلو، دوی 45 متر، پرش طول درجا، فشار موازی، پرش جفت دو طرف، دوی مارپیچ و معلق ماندن است.

اسعد زاده افزود: مباحث مهارتی از جمله کمک های اولیه، جستجو و نجات در جاده، جستجو و نجات در آوار، جستجو و نجات در کوهستان، جستجو و نجات در محیط های آبی از دیگر محورهای آزمون است.

وی ارتقاء سطح کیفی امدادرسانی را از جمله مزیت های برگزاری این آزمون دانست و گفت: شرکت کنندگان پس از قبولی در آزمون ایثار به هموط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آزمون درجه ایثار هلال احمر برای 69 متقاضی خراسان جنوبی

برگزاری آزمون درجه ایثار هلال احمر برای 69 متقاضی خراسان جنوبی