مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 21:252021-01-23بين الملل

وزیر خارجه عراق: امنیت عراق بر روابط خارجی آن تاثیر دارد


وزیر خارجه عراق ثبات امنیتی در کشورش را با روابط بین المللی مرتبط دانست و گفت که به منظور مبارزه با باند های تروریستی داعش، کشور ها آماده کمک به عراق برای بهبود امنیت آن هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، وزیر خارجه عراق تاکید کرد که ثبات امنیتی در عراق بر روابط بین المللی آن تاثیر دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری موازین نیوز، فؤاد حسین وزیر خارجه عراق با تاکید بر اینکه ثبات امنیتی در عراق بر روابط بین المللی این کشور تاثیر دارد، گفت: هر زمان ثبات امنیتی وجود داشته باشد، با کشور های خارجی روابط برجسته ای وجود خواهد داشت، زیرا در سایه امنیت است که دیگران پا به عراق می گذارند و اقتصاد آن ساخته می شود و در حوزه های کشاورزی و صنعتی نیز رشد خواهیم داشت.

وی ضمن تاکید مجدد بر اینکه ثبات امنیتی، تاثیر مثبتی بر ساختن جامعه عراق و ساختن اقتصاد و دموکراسی آن دارد، گفت: همبستگی جامعه بین المللی با عراق و ملت و دولت آن همبستگی مهمی بود و کشور ها آماده کمک به ملت عراق و دولت آن در مبارزه با باند های داعش هستند.

دو انفجار انتحاری روز پنجشنبه در منطقه الباب الشرقی در بغداد به وقوع پیوست که طبق آخرین آمار وزارت بهداشت عراق در پی آن 32 تن کشته و 110 نفر دیگر مجروح شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه عراق: امنیت عراق بر روابط خارجی آن تاثیر دارد

وزیر خارجه عراق: امنیت عراق بر روابط خارجی آن تاثیر دارد