مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 20:052021-01-23ورزشي

تمرکز و حفظ توپ هوشمندانه دلیل برتری تیم «پاس ناجا قم»


سرمربی تیم هندبال جوانان «پاس ناجا قم» با بیان اینکه بازیکنان باتجربه در این بازی ظاهر شدند، گفت: تمرکز حواس و حفظ توپ بهتر در نیمه دوم نتیجه را به نفع تیم ما به پایان رساند.

- قم- سرمربی تیم هندبال جوانان پاس ناجا قم با بیان اینکه بازیکنان باتجربه در این بازی ظاهر شدند، گفت: تمرکز حواس و حفظ توپ بهتر در نیمه دوم نتیجه را به نفع تیم ما به پایان رساند.

رضا سفیدگر در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه امروز بازی سختی را در برابر تیم میعاد دشتستان پشت سر گذاشتیم، گفت: این تیم بازی قبل خود را برده بود و از چند بازیکن لیگ برتری خود در این مسابقات که در رده جوانان بودند بهره می برد و بازی را برای ما سخت کرده بود.

سرمربی تیم هندبال جوانان پاس ناجا قم با اشاره به اینکه در بازی جمعه، در نیمه اول با نتیجه 15- 11 این تیم را شکست داده بودیم و به رختکن رفتیم، افزود: با صحبت هایی که با بازیکنان داشتم و آنها با تمرکز حواس و حفظ توپ بیشتر در بازی نیمه دوم، توانستند بازی را هوشمندانه تر نسبت به نیمه اول پشت سر بگذارند و با پیروزی از زمین خارج شوند.

وی با تاکید بر اینکه در مجموع بسیار دیدنی و نزدیک دنبال شد و از نتیجه نیز معلوم است، ادامه داد: هماهنگی بیشتر بین بازیکنان غیر بومی تیم با بازیکنان بومی از تفاوت های بازی امروز برابر میعاد دشتستان با قص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرکز و حفظ توپ هوشمندانه دلیل برتری تیم «پاس ناجا قم»

تمرکز و حفظ توپ هوشمندانه دلیل برتری تیم «پاس ناجا قم»