مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 17:352021-01-23اقتصادي

مدیران در فروش و مولد سازی املاک مازاد خست به خرج ندهند


استاندار فارس، استفاده از تبصره 12 قانون بودجه را موقعیتی مناسب برای تامین مطالبات کارکنان دستگاه های اجرایی و همچنین تکمیل پروژه های آنها دانست و از مدیران خواست در فروش املاک مازاد تنها اجرا کننده قانون باشند و خست به خرج ندهند.

- ایسنا/فارس استاندار فارس، استفاده از تبصره 12 قانون بودجه را موقعیتی مناسب برای تامین مطالبات کارکنان دستگاه های اجرایی و همچنین تکمیل پروژه های آنها دانست و از مدیران خواست در فروش املاک مازاد تنها اجرا کننده قانون باشند و خست به خرج ندهند.

عنایت الله رحیمی عصر شنبه 4 بهمن در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه فارس به کسب موفقیت های اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان در سطح ملی اشاره کرد و ضمن قدردانی از تلاش های دست اندرکاران در این سازمان، اضافه کرد: به یقین کسب این موقعیت ها به معنای ایده آل بودن شرایط نیست و بهبود شرایط به تلاش های بیشتر نیاز دارد.

استاندار فارس استفاده از ماده (56) قانونی بودجه را فرصتی مناسب برای دستگاه ها دانست و تاکید کرد: بهره گیری از این قانون امکان تکمیل پروژه های مهم و اثر گذار را افزایش می دهد.

او خاطرنشان کرد: بر اساس این ماده از قانون بودجه برای تسریع در عملیات اجرایی طرحهای تملک دارایی های سرمایه ای ملی و طرحهای ملی استانی شده با اولویت پیشرفت فیزیکی بیشتر ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران در فروش و مولد سازی املاک مازاد خست به خرج ندهند

مدیران در فروش و مولد سازی املاک مازاد خست به خرج ندهند