مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 17:202021-01-23اقتصادي

احتکار 645 میلیاردی لوازم یدکی خودرو در اصفهان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدرضا هاشمی فر اظهار داشت: در پی کمبود برخی لوازم یدکی خودرو و به وجود آمدن نوسانات قیمت این لوازم در بازار، مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان مقابله جدی با محتکران این کالاها را در دستور کار خود قرار دادند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: ماموران با انجام  اقدامات هوشمندانه از احتکار این قطعات توسط یکی از شرکت های خصوصی مطلع و بلافاصله طی هماهنگی با مقام قضایی به همراه بازرسان و کارشناسان اداره صنعت،معدن وتجارت استان به محل اعزام و از 5 انبار متعلق به این شرکت که در آن لوازم یدکی خودرو نگهداری می شد، بازدید کردند.

وی گفت: در بررسی ها و استعلام های صورت گرفته از سازمان صنعت، معدن و تجارت مشخص شد آمار کالاهای موجود در سامانه جامع انبارها ثبت نشده و طی ماه های اخیر هم هیچ نوع خروجی از این انبارها صورت نگرفته است که با استناد به اطلاعات و مستندات به دست آمده محرز شدن جرم احتکار کالا توسط شرکت مزبور برای ماموران محرز شد.

هاشمی فر با بیان اینکه ارزش محتویات داخل انبارها توسط کارشناسان مربوطه بالغ بر 645 میلیارد ریال تخمین زده شده است از پلمب انبارها و ساختمان شرکت مذکور با حکم مقام قضایی خبر داد و گفت: مالک اصلی این شرکت دستگیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتکار 645 میلیاردی لوازم یدکی خودرو در اصفهان

احتکار 645 میلیاردی لوازم یدکی خودرو در اصفهان