مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 16:302021-01-23ورزشي

«شجاعت» حلقه گم شده گل گهر در بازی برابر تراکتور بود


مربی تیم فوتبال گل گهر «شجاعت» را حلقه گم شده تیمش در بازی امروز برابر تراکتور دانست و گفت: 90 دقیقه باید شجاع باشیم تا بتوانیم 3 امتیاز بازی را به دست بیاوریم.

- سیرجان - مربی تیم فوتبال گل گهر شجاعت را حلقه گم شده تیمش در بازی امروز برابر تراکتور دانست و گفت: 90 دقیقه باید شجاع باشیم تا بتوانیم 3 امتیاز بازی را به دست بیاوریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید الهویی مربی گل گهر عصر شنبه بعد از باخت 2 بر 1 تیم گل گهر سیرجان برابر تراکتور تبریز در بخش ابتدایی صحبتهای خود عنوان کرد: فکر می کنیم که در روزی که شجاعت حلقه گم شده تیم مان بود، از بازی که می توانستیم به خاطر کیفیت فنی و موقعیت هایی که ایجاد کردیم به برد و 3 امتیاز برسیم، به باخت رسیدیم.

وی ادامه داد: این چیزی است که در درون خودمان باید ایجاد کنیم؛ کادر فنی، بازیکنان و کادر پشتیبانی باید شجاع باشیم.

کیفیت خودمان را بپذیرم که چقدر بالا و خوب است.

ما توانستیم در این بازی تراکتور را کنترل و موقعیت ایجاد کنیم و باید یاد بگیریم دکمه بازگشت وجود ندارد، 90 دقیقه باید شجاع باشیم تا بتوانیم 3 امتیاز بازی را به دست بیاوریم.

الهویی در مورد نتیجه گرفتن اول فصل تیم گل گهر و نتیجه های چند هفته اخیر بیان کرد: موفقیت یک پروسه زمان بر است، دلیلش این است که فقط کیفیت فنی به موفقیت های یک تیم کمک نمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«شجاعت» حلقه گم شده گل گهر در بازی برابر تراکتور بود

«شجاعت» حلقه گم شده گل گهر در بازی برابر تراکتور بود