مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 14:552021-01-23سياسي

روستاهای واجد شرایط انتخابات در استان تهران صاحب شورا می شوند


معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران با اشاره به انتخاب شعبه های انتخابات با رعایت پروتکل های بهداشتی گفت: بعضی از روستاهای تهران واجد شرایط انتخابات هستند اما شورا ندارند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، شکراله حسن بیگی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تشکیل ستاد انتخابات کشور در مورد چگونگی برگزاری انتخابات اظهار کرد: برای رعایت دستورالعمل های بهداشتی و سلامتی مردم برای رأی دهی، شعبه های انتخاباتی با توجه به شرایط کرونا یی انتخاب می شود.

وی گفت: میزان تعرفه ها در این دوره انتخابات نیازسنجی شده و از فرمانداران شهرستان ها استعلام شده تا برنامه ریزی های لازم انجام شود.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران همچنین با بیان اینکه ستاد انتخابات کشور 11 اسفندماه تشکیل و پشتیبانی لازم از انتخابات در استان ها نیز انجام می شود، تصریح کرد: انتخابات میان دوره ای مجلس تنها در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس برگزار می شود.

حسن بیگی افزود: بعضی از روستاهای تهران واجد شرایط انتخابات هستند اما شورا ندارند، از این رو در جلسه ای مصوب شد که باید این روستاها، صاحب شورا شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستاهای واجد شرایط انتخابات در استان تهران صاحب شورا می شوند

روستاهای واجد شرایط انتخابات در استان تهران صاحب شورا می شوند