مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 12:552021-01-23سياسي

شرایط برگزاری انتخابات شوراها تشریح شد/ خوش اقبال: تخلف ببینیم برخورد جدی می کنیم


معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه گفت:تمامی رفتارهای نامزدهای انتخابات شوارها چه در فضای حقیقی و چه در فضای رسانه ای رصد می شود و درصورت هرگونه تخلف، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از کرمانشاه، حسین خوش اقبال معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه با حضور در دفتر خبرگزاری فارس ضمن بازدید از این رسانه، در جمع خبرنگاران فارس با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم، شهید حاج قاسم سلیمانی را شهید شاخص در عرصه مقاومت و مایه عزت و سربلندی ایران اسلامی و آزادی خواهان دانست و اظهار داشت: رأی نیاوردن ترامپ و تک دوره ای شدن او نتیجه خون پاک شهید سلیمانی است که دامان او را گرفت.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی تبلور عزت ملت ایران شده است، افزود: ایشان نه تنها مدافع حریم ایران، بلکه باتوجه به نقش های مهم شهید سلیمانی در دیگر کشورها، مدافع کشورهای مستضعف نیز هست و دین بزرگی بر گردن ما دارد.

معاون استاندار کرمانشاه با اشاره به اتفاقات رخ داده در کنگره آمریکا تصریح کرد: بروز چنین مسائلی سقوط دموکراسی بود که آمریکا از آن دم می زد و باعث شد حیثیت نداشته آنان بیشتر از بین رود.

خوش اقبال ادامه داد: همه این تصور را داشتند که تحریم ها و فشارهای ترامپ باعث نابودی ایران اسلامی خواهد شد اما اکنون ترامپ رفته است و جمهوری اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط برگزاری انتخابات شوراها تشریح شد/ خوش اقبال: تخلف ببینیم برخورد جدی می کنیم

شرایط برگزاری انتخابات شوراها تشریح شد/ خوش اقبال: تخلف ببینیم برخورد جدی می کنیم