مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 12:352021-01-23سياسي

افزایش حجم مبادلات بین کشورهای همسایه عامل رشد جامعه اسلامی است


نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان گفت: برنامه ریزی و تسهیل امور برای توسعه و افزایش حجم مبادلات بین کشورهای همسایه عامل رشد جامعه اسلامی است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان گفت: برنامه ریزی و تسهیل امور برای توسعه و افزایش حجم مبادلات بین کشورهای همسایه عامل رشد جامعه اسلامی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا آیت الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان در دیدار محمدعلی خاشی ناظر گمرکات استان، اظهار داشت: با توجه به تحریم های اعمال شده علیه کشور، استفاده از ظرفیت کشورهای همسایه و افزایش حجم مبادلات مرزی فرصتی برای مردم استان خواهد بود.

امام جمعه زاهدان افزود: برنامه ریزی و تسهیل امور برای توسعه و افزایش حجم مبادلات بین کشورهای همسایه عامل رشد جامعه اسلامی و برای هر دو کشور سودمند خواهد بود.

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان ادامه داد: تسهیل امور، منجر به رشد، ترغیب و افزایش حجم مبادلات خواهد شد و بالعکس افزایش سخت گیری ها، کاهش مبادلات بین کشورها را در پی خواهد داشت.

رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان دقت در کنترل کیفیت را از دیگر موارد ضروری عنوان و خاطرنشان کرد: صادرات جنس های نامرغوب و بی کیفیت، سابقه منفی علیه کشورمان ایجاد خواهد کرد و باید دستگاه های متولی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش حجم مبادلات بین کشورهای همسایه عامل رشد جامعه اسلامی است

افزایش حجم مبادلات بین کشورهای همسایه عامل رشد جامعه اسلامی است