مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 10:402021-01-23بين الملل

ظریف به باکو، مسکو، ایروان، تفلیس و ترکیه می رود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (شنبه) از سفر محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه در رأس هیأتی از روز دوشنبه (ششم بهمن ماه) به جمهوری آذربایجان، - سخنگوی وزارت امور خارجه از سفر وزیر امور خارجه به جمهوری آذربایجان، روسیه، ارمنستان، گرجستان و ترکیه از روز دوشنبه خبر داد و مسائل دوجانبه، آخرین تحولات قفقاز و بررسی زمینه های گسترش صلح و ثبات در منطقه را از جمله اهداف این سفر ها برشمرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (شنبه) از سفر محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه در رأس هیأتی از روز دوشنبه (ششم بهمن ماه) به جمهوری آذربایجان، فدراسیون روسیه، ارمنستان، گرجستان و ترکیه و دیدار با همتایان و دیگر مقامات این کشور ها خبر داد.

وی مسائل دوجانبه، آخرین تحولات قفقاز، پروژه های در دست همکاری و بررسی زمینه های گسترش صلح و ثبات در منطقه را از اهداف این سفر خواند.

پیش از این محمدجواد ظریف از سفرش به این کشور ها خبر داده و گفته بود: ان شاءالله اگر هفته آینده برنامه ها درست پیش بیاید و تست کرونا ما نیز خوب بربیاید، قصد دارم به قفقاز و روسیه سفر داشته باشم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظریف به باکو، مسکو، ایروان، تفلیس و ترکیه می رود

ظریف به باکو، مسکو، ایروان، تفلیس و ترکیه می رود