مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 10:352021-01-23اقتصادي

پارک علم و فناوری ریل گذار ایده های خلاق به سوی بازار


رییس پارک علم و فناوری استان قزوین گفت: از ایده های خلاقانه که قابلیت ورود به میدان کسب و کار دارند حمایت می کنیم.

- مصطفی مافی در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص شرایط پذیرفته شدن ایده ها در پارک علم و فناوری استان قزوین اظهار کرد: از ایده نوآورانه و فناورانه در حوزه های نرم و یا سخت که از نظر متخصصان حوزه کسب و کار قابلیت تبدیل به یک کسب و کار پایدار را داشته باشد حمایت می کنیم.

خارج از هر محدودیتی تنها به ایده های خلاق توجه می کنیم رییس پارک علم و فناوری استان قزوین گفت: اگر ایده ای با حمایت دو الی سه ساله به یک کسب و کار پایدار تبدیل شود و گردش مالی آن به میانگین عددی 450 میلیون تومان برسد آن کسب و کار پایدار می شود و در غیر این صورت از چرخه حمایتی پارک علم و فناوری خارج می شود.

مافی یادآور شد: فردی که می خواهد ایده ای را به پارک ارائه دهد الزاماً نیاز به مدرک دانشگاهی ندارد و این موضوع از ملاک های ورود و حمایت از ایده ها نیست با این حال با رشد و پیشرفت ایده نیاز است که فردی با توانایی های مکمل و تحصیلات آکادمیک به تیم پروژه بپیوندد.

مافی درباره نحوه پذیرش و حمایت ایده ها توضیح داد: در شورای پذیرش پارک یک متخصص صنعتی و چند متخصص کسب و کار و بازار حضور دارند، برای مثال رییس سابق اتاق بازرگانی یا مدیر مرکز رشد دانشگاه بین المللی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارک علم و فناوری ریل گذار ایده های خلاق به سوی بازار

پارک علم و فناوری ریل گذار ایده های خلاق به سوی بازار