مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 10:302021-01-23حوادث

دستگیری 60 متهم حمل قاچاق کالا و فرآورده های نفتی طی یک هفته در خراسان جنوبی


فرمانده انتظامی خراسان جنوبی  با بیان اینکه طی هفته گذشته ماموران پلیس در خراسان جنوبی حدود یک تن انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف کردند، - ایسنا/خراسان جنوبی فرمانده انتظامی خراسان جنوبی  با بیان اینکه طی هفته گذشته ماموران پلیس در خراسان جنوبی حدود یک تن انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف کردند، گفت: ماموران در زمینه حمل قاچاق کالا و فراورده های نفتی 60 متهم طی یک هفته دستگیر کرده اند.

سردار ناصر فرشید اظهار کرد: با تلاش ماموران جان بر کف پلیس در خراسان جنوبی طی یک هفته گذشته حدود یک تن انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف شده است و مأموران 101 قاچاقچی مواد مخدر را در این رابطه دستگیر کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه ماموران در زمینه حمل قاچاق کالا و فراورده های نفتی 60 متهم طی یک هفته دستگیر کرده اند، افزود: کارشناسان ارزش کالای قاچاق کشف شده را بالغ بر 30 میلیارد ریال براورد کرده اند.

فرشید با اشاره به دستگیری 54 سارق طی هفته گذشته، تصریح کرد: سارقان دستگیر شده به 147 فقره سرقت در خراسان جنوبی اعتراف کرده اند.

وی به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تاکید کرد و گفت: طی هفته گذشته 184 خودروی متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شده است و 31 موتورسیکلت رسوبی نیز رفع توقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 60 متهم حمل قاچاق کالا و فرآورده های نفتی طی یک هفته در خراسان جنوبی

دستگیری 60 متهم حمل قاچاق کالا و فرآورده های نفتی طی یک هفته در خراسان جنوبی