مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 09:252021-01-23پزشكي

خیزش جدید کرونا در برخی استان ها/ رشد آمار ابتلا به کرونا در افراد 7 تا 18 سال


معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: 19 شهرستان در وضعیت نارنجی قرار دارند ولی متاسفانه در برخی از استان ها خیزش جدیدی از بیماری دیده شده و در 2 استان تهران و اصفهان مواردی از رشد بیماری در افراد 7 تا 18 سال یافت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، ایرج حریرچی، با حضور در البرز در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا که روز شنبه به ریاست رییس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: البرز در مقابله با کرونا بسیار موفق عمل کرده و این امر در 6 هفته اخیر نمود بیشتری نیز داشته و اقدامات خیلی خوبی صورت گرفته است.

 معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: پیش از این الگوی بیماری در البرز مشابه تهران بود و جای خرسندی دارد که استان البرز توانسته مسیر خود را از پایتخت جدا کند و میزان بستری و مرگ و میر ناشی از کرونا در این استان به شکل قابل توجهی کاهش یافته است.

  سعی داریم جلوی شیوع کرونای جهش یافته را بگیریم حریرچی تصریح کرد: مهمترین دستاورد البرز در روزهای اخیر این است که در برخی از روزها حتی یک مورد مرگ ناشی از کرونا نیز در این استان گزارش نشده است.

وی بیان کرد: برای این توفیق بزرگ که در راستای سلامت مردم است از مدیریت صحیح استاندار البرز و تلاش های رییس و مجموعه علوم پزشکی استان قدردانی می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیزش جدید کرونا در برخی استان ها/ رشد آمار ابتلا به کرونا در افراد 7 تا 18 سال

خیزش جدید کرونا در برخی استان ها/ رشد آمار ابتلا به کرونا در افراد 7 تا 18 سال