مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 09:102021-01-23سياسي

برخی امتحانات به صورت شفاهی-مجازی برگزار می شود


معاون آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی با اشاره به اینکه برخی امتحانات پایان ترم به صورت شفاهی-مجازی برگزار می شود، گفت:اساتید برای برگزاری امتحان باید از بستر مجازی دانشگاه علامه استفاده کنند.

- شجاع احمدوند در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اعلام اینکه امتحانات نیمسال اول 1399-1400 از امروز 4 بهمن ماه و به صورت مجازی آغاز شده است، اظهار کرد: به درخواست برخی از اساتید که اذعان می کردند امنیت امتحانات در این شیوه بیشتر رعایت می شود، یک بازه زمانی (18 تا 21 بهمن ماه) را برای امتحانات شفاهی در نظر گرفته ایم.

به این صورت که دانشجویان تک به تک در مقابل وب کم قرار می گیرند و به صورت شفاهی از آن ها سوال می شود و همانجا استاد مربوطه نمره را رد می کند.

معاون آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی با اشاره به اینکه امتحانات در سامانه آموزش مجازی دانشگاه برگزار خواهد شد، تاکید کرد که اساتید برای برگزاری امتحان مجاز به استفاده از سایر بسترها نیستند.

احمدوند درباره نحوه نمره دهی به دانشجویان در این ترم گفت: در دستورالعملی به اساتید و دانشکده ها توصیه کرده ایم که حتی المقدور 25 درصد نمره (5 نمره) را به امتحانات پایانی و 75 درصد نمره (15 نمره) را به فعالیت های کلاسی دانشجویان در طول ترم اختصاص دهند که البته این موضوع اجباری نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی امتحانات به صورت شفاهی-مجازی برگزار می شود

برخی امتحانات به صورت شفاهی-مجازی برگزار می شود