مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 08:502021-01-23ورزشي

حضور جدی دستگاه ها برای برگزاری کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان


معاون اجرایی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: همه دستگاه های استان در راستای کمک به برگزاری گنگره ملی 3535 شهید استان جدی تر وارد میدان شوند.

- ایسنا/زنجان معاون اجرایی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: همه دستگاه های استان در راستای کمک به برگزاری گنگره ملی 3535 شهید استان جدی تر وارد میدان شوند.

سید شمس الدین موسوی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری گنگره ملی 3535 شهید استان زنجان، اظهار کرد: برگزاری گنگره شهدای استان ها از سال ها قبل در سطح کشور شروع شده است و استان قم اولین برگزارکننده این گنگره بود که در همین راستا استان زنجان نیز برای اولین بار این بزرگداشت ملی را در پاییز سال آینده برگزار خواهد کرد.

وی با بیان اینکه برگزاری گنکره ملی 3535 شهید استان زنجان از اواخر دی ماه پارسال کلید خورده است، تصریح کرد: در حال حاضر هشت کمیته فعال بوده که ریاست این کمیته ها بر عهده فرمانداران و فرمانده هان سپاه هر منطقه است، این در حالی است که شهرستان های ابهر و ایجرود نسبت به سایر مناطق پیشتاز است، از این رو انتظار می رود سایر شهرستاها نیز تلاش مضاعفی داشته باشند.

موسوی با تاکید بر اینکه همه دستگاه ها به ویژه دستگاه های فرهنگی در برگزاری هرچه بهتر این گنگره همکاری چشم گیری داشته باشند، عنوان کرد: برخی از کمیته ها از جمله ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور جدی دستگاه ها برای برگزاری کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان

حضور جدی دستگاه ها برای برگزاری کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان