مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 08:052021-01-23سياسي

شایستگی عمومی برخی مدیران استان های آذربایجان شرقی ارزیابی شد


به همت کانون ارزیابی و توسعه شایستگی جهاددانشگاهی، ارزیابی مدیران و کارشناسان شرکت توزیع برق منطقه ای آذربایجان شرقی، شرکت شهرک های صنعتی و بیمه استان به مدت دو روز اول و دوم بهمن ماه جاری در محل مجتمع آموزشی تحقیقاتی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی برگزار شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی به همت کانون ارزیابی و توسعه شایستگی جهاددانشگاهی، ارزیابی مدیران و کارشناسان شرکت توزیع برق منطقه ای آذربایجان شرقی، شرکت شهرک های صنعتی و بیمه استان به مدت دو روز اول و دوم بهمن ماه جاری در محل مجتمع آموزشی تحقیقاتی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی برگزار شد.

رییس سازمان جهاددانشگاهی استان در حاشیه برگزاری این دوره در تبریز با اشاره به اهمیت و ضرورت شایسته سالاری در سازمان ها، به ویژه در دستگاه های اجرایی بخش عمومی و دولتی، گفت: با توجه به اهمیت جایگاه مدیریتی، به نظر می رسد که سازمان ها نگاه ویژه تری را به سمت های مدیریتی داشته باشند و با وسواس بیشتری به انتخاب و پرورش مدیران آینده خود بپردازند.

دکتر جعفر محسنی تشریح کرد: با توجه به توسعه روش شناسی های علمی در حوزه منابع انسانی و مطرح شدن نظریه شایستگی در ادبیات تخصصی، امروز جهت گیری اصلی سازمان های پیشرو، طراحی همه فرآیندهای منابع انسانی بر مبنای شایستگی است، بنابراین امرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شایستگی عمومی برخی مدیران استان های آذربایجان شرقی ارزیابی شد

شایستگی عمومی برخی مدیران استان های آذربایجان شرقی ارزیابی شد