مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 07:552021-01-23اقتصادي

تامین مالی 400 میلیون دلاری بانک پارسیان در پروژه ملی پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس


در مراسم آغاز بهره برداری از طرح عظیم پالایشگاه گاز بیدبلند، رییس جمهور، وزیر نفت، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس و مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند از تلاش بانک ها و بانک پارسیان در تامین مالی این پروژه قدردانی و تشکر کردند.

- در مراسم آغاز بهره برداری از طرح عظیم پالایشگاه گاز بیدبلند، رییس جمهور، وزیر نفت، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس و مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند از تلاش بانک ها و بانک پارسیان در تامین مالی این پروژه قدردانی و تشکر کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام بانک پارسیان ، در این پروژه 3/4 میلیارد دلار هزینه شده که از این رقم، مبلغ 2/2 میلیارد دلار آن از محل منابع صندوق توسعه ملی و با عاملیت سندیکای بانک ها تامین شده و سهم بانک پارسیان از تامین مالی 2/2 میلیارد دلاری صورت گرفته توسط بانک های عامل400 میلیون دلار بوده است تامین مالی که منجر به اجرای موفق طرح توسط پیمانکاران، مهندسان و مدیران و کارگران ایرانی شد و سالانه 710 میلیون دلار به ظرفیت صادراتی ایران خواهد افزود و میزان فروش آن در داخل کشور نیز 1/5 میلیارد دلار برآورد شده است.

گفتنی است؛ پالایشگاهی که مدیرعامل شرکت ملی گاز آن را تحقق رویای 110 ساله صنعت نفت می داند، قرار است که پرونده فلرهای گازی در ایران را برای همیشه ببندد و از اثرات زیست محیطی آن جلوگیری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین مالی 400 میلیون دلاری بانک پارسیان در پروژه ملی پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس

تامین مالی 400 میلیون دلاری بانک پارسیان در پروژه ملی پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس