مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 07:552021-01-23اقتصادي

گردشگری معدن ایده ای نو برای توسعه گردشگری کرمان است


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گفت: با همکاری دستگاه های مرتبط، گردشگری معدن به ایده ای جدید برای توسعه گردشگری کرمان مبدل خواهد شد.

- ایسنا/کرمان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گفت: با همکاری دستگاه های مرتبط، گردشگری معدن به ایده ای جدید برای توسعه گردشگری کرمان مبدل خواهد شد.

فریدون فعالی در نشست با مدیرعامل شرکت زغال سنگ استان کرمان و فرماندار کوهبنان بر لزوم توسعه گردشگری معدن به عنوان اندیشه ای جدیدی برای جذب گردشگران تاکید کرد و افزود:شناساندن و معرفی ظرفیت های گردشگری معدن برای سرمایه گذاران و ایجاد تعامل با دستگاه های مرتبط یکی از اولویت های میراث فرهنگی است.

وی اظهار کرد: استان کرمان به واسطه معادن آن شناخته می شود که می توان با فراهم کردن زیرساخت های لازم و ایجاد مسایل ایمنی برای معادن متروک نظر گردشگران را به سوی این بخش جلب کرد و گردشگری معدن را توسعه داد.

فعالی با بیان اینکه به راحتی و با برنامه ریزی می شود معادن متروک را به یک منبع درآمد و ایجاد شغل تبدیل کرد، بیان کرد: با توجه به تعداد بالای معادن فعال در استان کرمان، دیدن مراحل استخراج از یک معدن در حال فعالیت با رعایت تمام مسائل ایمنی نیز می تواند برای گردشگران جذاب و دیدنی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری معدن ایده ای نو برای توسعه گردشگری کرمان است

گردشگری معدن ایده ای نو برای توسعه گردشگری کرمان است