مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 07:502021-01-23بين الملل

بهره برداری از مساعی جمیله


گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا ابراهیمی؛ دولت بایدن قصد بازگشت به برجام را دارد، اما از سوی دیگر، تداوم برجام - و به تبع تداوم لغو تحریم ها - را به انجام مذاکرات تکمیلی (Follow-on negotiations) برای توافق بر سر سیاست های منطقه ای ایران و برنامه موشکی منوط خواهد کرد.

- دولت بایدن قصد بازگشت به برجام را دارد؛ اما از سوی دیگر، تداوم برجام - و به تبع تداوم لغو تحریم ها را به انجام مذاکرات تکمیلی برای توافق بر سر سیاست های منطقه ای ایران و برنامه موشکی منوط خواهد کرد.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، حمیدرضا ابراهیمی؛ دولت بایدن قصد بازگشت به برجام را دارد، اما از سوی دیگر، تداوم برجام - و به تبع تداوم لغو تحریم ها - را به انجام مذاکرات تکمیلی (Follow-on negotiations) برای توافق بر سر سیاست های منطقه ای ایران و برنامه موشکی منوط خواهد کرد.

قدرت های اروپایی و اتحادیه اروپا نیز با این رویکرد همسو هستند.

آنها نیز در آخرین بیانیه ها و اظهارات رسمی خود - ضمن حمایت از احیای برجام و استقبال از موضع بایدن - مجددا به ضرورت مذاکرات تکمیلی اشاره کرده اند.

طبیعتا، از آنجا که ایران - بحق- مایل به مذاکره بر سر مولفه های راهبردی، برنامه موشکی و صنعت دفاعی بازدارنده خود با غرب نیست- شروط دولت های غربی برای مذاکرات تکمیلی مستعد ایجاد یک بن بست جدی در فرایند لغو تح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از مساعی جمیله

بهره برداری از مساعی جمیله