مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 07:452021-01-23اجتماعي

گرد و خاک در سیستان و بلوچستان 130 نفر را به مراکز درمانی کشاند


هموطنان در صورت مواجه با مواردی از قبیل اورژانس های قلبی و تنفسی، اورژانس های گوارشی، درد شکم، ضربه شدید به شکم، زنان و زایمان با شماره اورژانس 115 تماس بگیرند.

- سخنگوی سازمان اورژانس کشور از مراجعه 130 بیمار تنفسی، قلبی و چشم بر اثر وزش باد و گرد وخاک شهرستان زابل استان سیستان و بلوچستان به مراکز درمانی و بهداشتی خبر داد.

مجتبی خالدی در گفت وگو با ایرنا با تشریح آخرین وضعیت سوانح جوی بر اساس هشدار شماره 69 و 70 سازمان هواشناسی از 29 دی تا ساعت هشت صبح روز چهارم بهمن 99 افزود: وزش باد و گرد و خاک که از دو روز گذشته بسیاری از مناطق سیستان و بلوچستان را فراگرفته، وضعیت آلودگی در شهرستان های زابل، هامون، ایرانشهر و چابهار را در سطح خطرناک قرار داده بود.

وی به اشاره به استان های متاثر از حوادث و سوانح جوی گفت: در مدت یاشده نیروهای اورژانس 115 در استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، کرمان، گیلان، گلستان و مازندران مشغول خدمات رسانی به حادثه دیدگان و آسیب دیدگان بوده اند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور توضیح داد: در این مدت تکنسین های اورژانس به 11 مصدوم خدمات رسانی کردند که از این تعداد 10 نفر(بر اثر رعد و برق و وزش شدید باد) به مراکز درمانی و بیمارستانی اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرد و خاک در سیستان و بلوچستان 130 نفر را به مراکز درمانی کشاند

گرد و خاک در سیستان و بلوچستان 130 نفر را به مراکز درمانی کشاند