مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 07:252021-01-23سياسي

اوحدی: 80 درصد گلزار شهدای کشور ساماندهی شدند


رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: 80 درصد گلزار شهدای کشور ساماندهی شده و برنامه ریزی برای ساماندهی مابقی گلزارها بر اساس نظر خانواده ها در دستور کار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سعید اوحدی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور صبح امروز با حضور در گلزار شهدای شهرستان ساری برنامه سفرش به مازندران را آغاز کرد.

دیدار با نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران و چند تن از خانواده های شهدای استان مازندران از برنامه رییس بنیاد شهید کشور به مازندران است.

رییس بنیاد شهید کشور در حاشیه حضور در گلزار شهدای ساری در جمع خبرنگاران با اشاره به سفرهای برنامه ریزی شده برای حضور در استان های مختلف، اظهار کرد: با حضور در گلزار شهدا تجدید عهد و پیمان با شهدا داشتیم.

وی تصریح کرد: شهدا مروجان فرهنگ ایثار و رشادت بودند که با تاسی از آرمان های اهل بیت در راه رضای خداوند مسیر شهادت را انتخاب کردند.

رییس بنیاد شهید کشور در ادامه با اشاره به حضورش بر سر مزار شهید رادمهر،گفت: شهدای مدافع حرم در اوج بصیرت قرار داشتند و هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای ما فتنه را تشخیص داده و آتش آن را خاموش کردند.

وی اضافه کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری اگر شهدای مدافع حرم نبودند ما باید در شهرهای کشور با داعش مقابله می کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوحدی: 80 درصد گلزار شهدای کشور ساماندهی شدند

اوحدی: 80 درصد گلزار شهدای کشور ساماندهی شدند