مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 07:252021-01-23بين الملل

محدودیت سفرها بخاطر کرونا و پیشنهاد تعیین مناطق قرمز تیره در اروپا


اتحادیه اروپا همچنان بر حفظ و تداوم محدودیت ها برای مقابله با موج تازه همه گیری ویروس کرونا و بیماری کووید19 تاکید دارد.

- محدودیت سفرها بخاطر کرونا و پیشنهاد تعیین مناطق "قرمز تیره" در اروپا اتحادیه اروپا همچنان بر حفظ و تداوم محدودیت ها برای مقابله با موج تازه همه گیری ویروس کرونا و بیماری کووید19 تاکید دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مقامات کمیسیون اروپا از شهروندان اروپایی خواسته اند که از انجام سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

از سوی دیگر با اوج گیری موارد ابتلا به بیماری کووید19 و نیز شناسایی گونه های جهش یافته ویروس کرونا در برخی کشورهای اروپایی، فرانسه مسافران اروپایی را ملزم کرده که از روز یکشنبه هنگام ورود به این کشور برگه تست پی سی آر را که 72 ساعت پیش از حرکت انجام داده اند در دست داشته باشند.

مقامات اتحادیه اروپا همچنین در نشستی مجازی، وضعیت موجود ناشی از انتشار گونه های تازه و جهش یافته ویروس کرونا را بسیار وخیم توصیف کردند.

به گفته متخصصان ایمن شناسی، ویروس های جهش یافته که گونه هایی از آنها در بریتانیا، آفریقای جنوبی، برزیل و حتی ژاپن شناسایی و کشف شده نسبت به نمونه اولیه به مراتب مسری تر بوده و اقشار جوان و کودکان را نیز تهدید می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت سفرها بخاطر کرونا و پیشنهاد تعیین مناطق قرمز تیره در اروپا

محدودیت سفرها بخاطر کرونا و پیشنهاد تعیین مناطق قرمز تیره در اروپا