مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 07:152021-01-23حوادث

کشف 20 کیلوگرم مواد مخدر در کرمانشاه


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه، از کشف 20 کیلوگرم انواع مواد طی 2 عملیات جداگانه در شهر کرمانشاه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، سرهنگ سمین فلاحی امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: در ماموریت نخست و در راستای اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر موفق به کشف 10 کیلو و 500 گرم انواع مواد شدند.

وی همچنین با اشاره به دستگیری 61 معتاد متجاهر، خرده فروش و حمل کننده مواد مخدر خاطرنشان کرد: 2 باند تهیه و توزیع نیز منهدم و یک قبضه سلاح کلت از آن ها کشف شد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه توقیف 6 دستگاه خودرو و پلمب 9 باب منزل و مغازه که برای تهیه و توزیع مواد مخدر از آنها استفاده می شد را از دیگر اقدامات صورت گرفته برشمرد.

وی همچنین از کشف 9 کیلو و 500 گرم تریاک در ماموریتی دیگر خبر داد و گفت: این مقدار مواد از یک قاچاقچی در میدان میوه و تره بار کرمانشاه بدست آمد.

فلاحی گفت: متهم دستگیر شده از فروشندگان سابقه دار مواد مخدر بود که با کار اطلاعاتی ماموران به دام افتاد و تحویل مراجع قضایی شد.

وی در پایان، گفت: شهروندان می توانند هرگونه اطلاعی از فعالیت قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر دارند موضوع را از طریق سامانه 128 با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در میان بگذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 20 کیلوگرم مواد مخدر در کرمانشاه

کشف 20 کیلوگرم مواد مخدر در کرمانشاه