مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 06:452021-01-23اقتصادي

ارائه اطلاعات درباره اکتشاف معادن از سوی سازمان زمین شناسی


معاون اکتشاف سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور از ارائه شفاف اطلاعات مربوط به اکتشاف از سوی این سازمان برای مزایده معادن خبر داد.

- معاون اکتشاف سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور از ارائه شفاف اطلاعات مربوط به اکتشاف از سوی این سازمان برای مزایده معادن خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدباقر دری با بیان این که اطلاعات در ایران از سوی دو بخش دولتی و خصوصی تولید می شود، گفت: در بخش دولتی سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور، ایمیدرو و شرکت تهیه و تولید مواد معدنی از جمله ارگان هایی هستند که به صورت اختصاصی و برخی نیز به طور عام برای واحدهای معدنی فعالیت می کنند و بخش خصوصی نیز شرایط خاص خود را دارد.

وی با بیان اینکه سازمان زمین شناسی در طول فعالیت خود سعی کرده اطلاعات پایه را تولید کند و آن را به طور آزاد و رایگان در اختیار تمامی بخش ها قرار دهد، اظهار کرد: این اطلاعات شامل نقشه زمین شناسی، ژئوشیمی و اقدامات اکتشاف و زون های اکتشافی است که به طور شفاف و دقیق، گزارش و در کتابخانه سازمان نگهداری می شود و اگر در محدوده کوچکی اقدامات تفصیلی انجام می شود، این سازمان تا زمانی که به نتیجه نهایی نرسد، اطلاعات آن را منتشر نخواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه اطلاعات درباره اکتشاف معادن از سوی سازمان زمین شناسی

ارائه اطلاعات درباره اکتشاف معادن از سوی سازمان زمین شناسی