مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 06:452021-01-23اجتماعي

قفل درب سازمان حمل ونقل بار ومسافر یاسوج در اعتراض به پرداخت نشدن 11ماه حقوق !


کارکنان سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یاسوج صبح امروز شنبه چهارم بهمن ماه در اعتراض به 11 ماه حقوق معوقه خود تجمع و درب این سازمان را قفل کردند.

- قفل درب سازمان حمل ونقل بار ومسافر یاسوج در اعتراض به پرداخت نشدن 11ماه حقوق ! ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد کارکنان سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یاسوج صبح امروز شنبه چهارم بهمن ماه در اعتراض به 11 ماه حقوق معوقه خود تجمع و درب این سازمان را قفل کردند.

سفره کارکنان سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یاسوج به خاطر 11 ماه حفوقی که معوق مانده در این روزهای کرونایی خالی تر از همیشه شده و کارکنان برای رفع این بی پولی دست به اعتراض زدند و درب ورودی سازمان را قفل کردند.

ضرغام خلقی پور ، رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یاسوج در این زمینه به خبرنگار ایسنا گفت: حقوق فرودین ماه کارکنان این سازمان پرداخت شد اما مابقی هنوز مانده و بعلت بدهی گذشته و مشکلات شهرداری همچنان معوق هستند و پرداخت نشد.

وی افزود: خواسته کارکنان سازمان حمل و نقل بار و مسافر به حق است اما قفل کردن درب سازمان درست نیست.

خلقی پور با بیان اینکه از اسفند ماه 98 تا کنون در شرایط کرونایی 36 دستگاه اتوبوس این سازمان تعطیل و بدون فعالیت بودند و به همین دلیل با مشکلات زیاید مواجه شدیم، اظهارکرد: با وجود پیگیری ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قفل درب سازمان حمل ونقل بار ومسافر یاسوج در اعتراض به پرداخت نشدن 11ماه حقوق !

قفل درب سازمان حمل ونقل بار ومسافر یاسوج در اعتراض به پرداخت نشدن 11ماه حقوق !