مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 12:202021-01-22اجتماعي

گرفتاری جدید والدین با بازگشایی مشروط مدارس و اخذ تعهدنامه!


وقتی 21 دی اعلام شد که قرار است مدارس به شرط و شروطی بازگشایی شود، برخی والدین خوشحال و برخی هم ناراحت شدند؛ آن دسته از والدینی که از روند تحصیل فرزندشان ناراضی اند و معتقدند که بچه ها باید به مدرسه بروند، - خبرگزاری فارس ـ گروه تعلیم و تربیت: وقتی 21 دی اعلام شد که قرار است مدارس به شرط و شروطی بازگشایی شود، برخی والدین خوشحال و برخی هم ناراحت شدند؛ آن دسته از والدینی که از روند تحصیل فرزندشان ناراضی اند و معتقدند که بچه ها باید به مدرسه بروند، از این تصمیم استقبال کردند اما آن گروهی که قرنطینه خانگی را به مدرسه رفتن ترجیح می دادند، به کل مخالف این اقدام شدند.

وقتی هم شروط بازگشایی مدارس اعلام شد، آن دسته از والدینی که از اول مخالف حضور دانش آموزان در مدارس بودند و فرزندشان هم جزو آن گروه مدرسه رو نبود، لبخند رضایت بر لب راندند اما آن گروهی که ناراضی بودند و حالا باید فرزندشان هم به مدرسه می رفت، نگران حضور فرزندشان در مدرسه و سلامتی او بودند.

هر چند که مسؤولان کرونا آسیب می بینند؛ مسلماً بچه ای که حروف الفبا را یاد نگرفته است، در پایه های بالاتر تحصیلی هم موفق نخواهد بود.

در این مدت هر چقدر با فرزندم درس کار می کنم اصلا پیشرفت خوبی ندارد و البته جای تعجب نیست چرا که من معلم نیستم و فنون درست تدریس را نمی دانم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرفتاری جدید والدین با بازگشایی مشروط مدارس و اخذ تعهدنامه!

گرفتاری جدید والدین با بازگشایی مشروط مدارس و اخذ تعهدنامه!