مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 12:202021-01-22سياسي

تجربه 70 ساله به ما نشان می دهد که آمریکا قابل اعتماد نیست


تجربه بیش از 70 ساله ملت ایران نشان می دهد که آمریکا قابل اعتماد نیست و فرقی ندارد که چه کسی رییس جمهور آن باشد.

- کرمانشاه- امام جمعه کرمانشاه گفت: تجربه بیش از 70 ساله ملت ایران نشان می دهد که آمریکا قابل اعتماد نیست و فرقی ندارد که چه کسی رییس جمهور آن باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازکه پیش شرط مذاکره و گفتگو را برداشته شدن یک جای تمام تحریم ها می دانند اشاره کرد و افزود: دلیلی برای تحریم شدن جمهوری اسلامی ایران وجود ندارد.

وی گفت: آمریکا یک دولت پشت پرده ای نیز دارد که دولت ظاهری دستورات و سیاست های آن دولت پنهان را اجرا و عملیاتی می کند، پس چه ترامپ رییس جمهور باشد چه بایدن، سیاست آمریکا یکی است.

وی با اشاره به شهادت سردار قاسم سلیمانی و دکتر فخری زاده، اظهار کرد: این انقلاب ارزان تمام نشده و ثمره خون شهدا است و همه مردم باید قدردان این جانفشانی ها و خون شهدا باشند.

امام جمعه کرمانشاه به ایام فاطمیه نیز اشاره کرد و گفت: خداوند پیامبر اسلام را به عنوان یک الگو و اسوه به انسان ها معرفی کرد و پیامبر نیز عظمت و خصوصیات حضرت فاطمه زهرا (س) را به گونه ای تکریم و تجلیل کرد که ایشان محور و الگوی جامعه بشریت قرار گرفته اند.

علما با بیان اینکه حضرت زهرا (س) تا روز قیامت معلم بشریت است، تاکید کرد: ایشان در همه ابعاد زندگی انسانی از جامعیتی برخوردار بود که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجربه 70 ساله به ما نشان می دهد که آمریکا قابل اعتماد نیست

تجربه 70 ساله به ما نشان می دهد که آمریکا قابل اعتماد نیست