مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 12:202021-01-22اجتماعي

دستگاه های کم کار در پیشگیری از حوادث باید پاسخگو باشند


دستگاه های مسئول چنانچه در پیشگیری از بروز حوادث اقدامات لازم را انجام نداده باشند باید پاسخگو باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، کمال الدین میرجعفریان اظهار کرد: پیش از این با توجه به پیش بینی هواشناسی نسبت به وزش باد شدید، بارش برف و باران در استان، به همه دستگاه های اجرایی اعم از فرمانداری ها، شهرداری ها، راهداری، راهنمایی و رانندگی اعلام شده بود که ضمن آماده باش کامل، تمهیدات لازم را برای بروز کمترین حادثه ناشی از برودت هوا بیندیشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: به دستگاه های امدادی و خدمات رسان اعلام شده بود که باید برای خدمات رسانی مطلوب به مردم در جاده ها به ویژه مناطق سخت گذر و کوهستانی از آمادگی لازم برخوردار باشند و از انسداد جاده های اصلی جلوگیری کنند.

وی گفت: با توجه به پیش بینی افزایش شدت وزش باد، به شهرداری ها اعلام شد که هشدار و تذکرات لازم را به دست اندرکاران سازه های نامقاوم شهری مانند داربست ها، اسکلت های فلزی، جرثقیل های ثابت بدهند تا از بروز خسارت و حوادث احتمالی جلوگیری شود.

میرجعفریان افزود: به عوامل راهداری هم گفته شده بود که باید نسبت به نمک پاشی و محدود کردن تردد خودروها در محورهای ارتباطی خراسان رضوی در زمان ری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های کم کار در پیشگیری از حوادث باید پاسخگو باشند

دستگاه های کم کار در پیشگیری از حوادث باید پاسخگو باشند