مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 10:452021-01-22سياسي

امید بستن برخی به آمریکای رو به افول عجیب است


برگزاری رزمایش های متعدد ارتش سرافراز و سپاه مقتدر در مقطع زمانی حساس و مهم جابه جایی دولت آمریکا و تبلیغ جنگ هراسی، - بازدارنده و امنیت آفرین بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان در خطبه های امروز نماز جمعه با بیان اینکه یکی از راه های تحصیل تقوای الهی و حفظ فرد و جامعه اسلامی، جهاد با مال و جان در راه خداوند و حفظ امنیت و دفاع از سرزمین اسلامی است، اظهار داشت: در آیات متعدد قرآن کریم تقویت دین الهی و دفاع از جامعه اسلامی مستلزم سرمایه گذاری مالی و جانی عنوان شده که البته این سرمایه گذاری مایه خیر و برکت و رستگاری در دنیا و آخرت است.

امام جمعه زاهدان بعد از تشریح آیات قرآن کریم در این باره، عنوان داشت: اقتدار و امنیت کشور در ابعاد مختلف، مرهون مجاهدت مردانی است که در مسیر دفاع از کشور از مال و جان خود گذشتند و هم چنین خانوداه های شهدا که با صبر، مسیر آنها را دنبال کردند.

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان با اشاره به ناامنی های اخیر در کشورهای منطقه، عنوان داشت: اگر کشورهای اسلامی دیگر مثل افغانستان و عراق نیز مسیر با عزت انقلاب اسلامی را دنبال کرده و برای دفاع از دین متحمل هزینه می شدند و در برابر آمریکا آغوش باز نمی نمودند این گونه هر روز شاهد انفجار و قتل و غار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امید بستن برخی به آمریکای رو به افول عجیب است

امید بستن برخی به آمریکای رو به افول عجیب است