مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 08:302021-01-22اقتصادي

کشف گوشت فاسد در یخچال های مخفی یک فروشگاه زنجیره ای ساوه


رییس شبکه دامپزشکی ساوه از کشف مقادیر قابل توجهی گوشت فاسد مرغ و قرمز در یخچال های مخفی یک فروشگاه زنجیره ای در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/مرکزی رییس شبکه دامپزشکی ساوه از کشف مقادیر قابل توجهی گوشت فاسد مرغ و قرمز در یخچال های مخفی یک فروشگاه زنجیره ای در این شهرستان خبر داد.

دکتر داوود سرمدی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با تاکید بر برخورد قاطع بازرسان شبکه دامپزشکی با یخچال های مخفی در انبار فروشگاه های زنجیره ای اظهار کرد: در بازرسی بعمل آمده از سوی کارشناسان بهداشتی این شبکه مقادیر زیادی بسته های گوشت مرغ و قرمز تاریخ گذشته از یخچال مخفی در انبار فروشگاه زنجیره ای کشف شد و در راستای تامین سلامت غذایی شهروندان ساوجی قبل از ورود به چرخه مصرف پس از چند مرحله نمونه برداری و آزمایشات دقیق میکروبی و تشخیص بار میکروبی غیراستاندارد معدوم شد.

وی ادامه داد: پس از معدوم سازی این مواد غذایی فاسد، علاوه بر جمع آوری و تشکیل پرونده قضایی برای این فروشگاه، متخلفین به مراجع قضایی معرفی شدند.

رییس شبکه دامپزشکی ساوه با تاکید برخورد قاطع بازرسان شبکه دامپزشکی با یخچال های مخفی در انبار فروشگاهای زنجیره ای، تصریح کرد: با هر رفتاری که سلامت مردم را نشانه بگیرد و برای کسب سود بیشتر توسط سودجویان، سلامت مردم را به خطر بیندازد به طور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف گوشت فاسد در یخچال های مخفی یک فروشگاه زنجیره ای ساوه

کشف گوشت فاسد در یخچال های مخفی یک فروشگاه زنجیره ای ساوه