مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 02:352021-01-21سياسي

اصلاح ساختار و روش لایحه بودجه 1400


رییس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1400 گفت: این کمیسیون، ساختار و روش لایحه بودجه را اصلاح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، الیاس نادران با حضور در برنامه گفت و گوی ویژه خبری پنجشنبه شب شبکه دو سیما با اشاره به اینکه در کمیسیون تلفیق، افراد همدل، متخصص و با تجربه وجود دارد افزود: نماینده های دولت هم نهایت همدلی را با اعضای کمیسیون داشتند و اطلاعات تخصصی و کارشناس را در اختیار آن ها گذاشتند.

وی همچنین از مرکز پژوهش ها و دیوان محاسبات و دیگر کارشناسان نیز تشکر کرد و گفت: مجلس در ابتدا می خواست کلیات بودجه را رد کند، زیرا آشوب و به هم ریختگی در ارقام و اعداد بودجه، بسیار زیاد بود.

نادران افزود: کمیسیون تلفیق کار فوق العاده ای کرد و اطلاعات داخل بودجه را علنی و افشاء کرد و بسیاری از ارقامی که اکنون به ارقام پیشنهادی دولت افزوده شده، ناشی از شفاف سازی ارقامی است که دولت در تبصره ها، ردیف ها و جاهای مختلف، پنهان کرده بود.

رییس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1400 با اشاره به اینکه این کمیسیون، ساختار و روش لایحه بودجه را اصلاح کرد افزود: در آن جاهایی که اتکای به درآمدهای نفتی، بسیار زیاد بود با همراهی نمایندگان دولت تلاش کردیم آن ها را به اوراق مالی و به شیوه های دیگر تأمین مالی بودجه، انتقال دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح ساختار و روش لایحه بودجه 1400

اصلاح ساختار و روش لایحه بودجه 1400