مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 18:052021-01-21اقتصادي

بازی عجیب قیمت ها: آیا می خواهند بیت کوین را ارزان کنند و بخرند؟!


آیا می خواهند بیت کوین را ارزان کنند و بخرند؟! مدیر ارشد سرمایه گذاری شرکت گوگینگهایم (Guggenheim)، پیش بینی کرده است که بیت کوین با یک اصلاح کامل روبه رو شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازآسان بیت کوین به نقل از یوتودی، اسکات مینرد (Sccot Minerd)، با حضور در شبکه سی ان بی سی (CNBC) و اظهارنظر در رابطه با آینده قیمت بیت کوین، روند نزولی پادشاه ارزهای دیجیتال را بیش از پیش تشدید کرد.

در آخرین قسمت از برنامه کلوزینگ بِل (Closing Bell)، اسکات مینرد به معامله گران بیت کوین هشدار داد که احتمالا قیمت پادشاه ارزهای دیجیتال تا سطح 20,000 دلار اصلاح می شود.

او معتقد است که این اصلاح می تواند با افزایش حجم سفارش های خرید، شرایط را برای بازگشت بیت کوین به رکورد قبلی خود فراهم کند.

مدیر 61 ساله گوگینگهایم که بر دارایی هایی به ارزش 270 میلیارد دلار نظارت می کند، معتقد است که بیت کوین نمی تواند در سال جاری به رکورد قبلی خود که برابر با 42,000 دلار بود بازگردد: من فکر می کنم که بیت کوین حدوداً تا سال آینده نمی تواند از 42,000 دلار فراتر برود.

ارز شماره یک بازار کریپتو پیش از آن که با چنین اصلاح بی رحمانه ای روبه رو شود، در صرافی بیت استمپ (Bitstamp) تا 42,000 دلار هم افزایش یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی عجیب قیمت ها: آیا می خواهند بیت کوین را ارزان کنند و بخرند؟!

بازی عجیب قیمت ها: آیا می خواهند بیت کوین را ارزان کنند و بخرند؟!