مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 18:052021-01-21اجتماعي

یک متر برف در روستای مهاباد (+عکس)


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مهاباد ( آذربایجان غربی) گفت: ارتفاع برف در برخی محورهای برف گیر روستایی این شهرستان به حدود یک متر رسیده و ارتباط 35 روستا با مرکز شهر را مسدود کرده است.

محسن خادمی شامگاه پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: بارش سنگین برف که از روز گذشته در این شهرستان آغاز شده بود و تا ظهر امروز ادامه داشت موجب مسدود شدن راه 45 روستای این شهرستان شد که با تلاش راهداران مسیر 10 روستا تاکنون بازگشایی شده است.

وی افزود: بر اثر بارش برف و کولاک شدید مسیر مهاباد - بوکان (جاده برهان) نیز که از صبح امروز بسته شده بود با تلاش راهداران بازگشایی شد و هم اکنون رفت و آمد در این محور و دیگر محورهای مواصلاتی این شهرستان در جریان است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مهاباد اضافه کرد: با توجه به تداوم کولاک شدید، رانندگان و مسافرانی که قصد تردد در این مسیر را دارند، از جاده جایگزین مهاباد - میاندوآب - بوکان استفاده کنند.

خادمی افزود: هم اکنون هفت تیم برف روبی در همه محورهای مواصلاتی و جاده های این شهرستان مستقر بوده و راهداران به صورت شبانه روزی در چندین نوبت اقدام به برف روبی و نمک پاشی جاده های این شهرستان کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک متر برف در روستای مهاباد (+عکس)

یک متر برف در روستای مهاباد (+عکس)