مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 13:002021-01-21پزشكي

روند صعودی ابتلا به کرونا در استان قزوین


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین از شیب صعودی ابتلا به کرونا در استان قزوین خبر داد و گفت: روند فوتی های ناشی از کرونا در استان نزولی اما آمار ابتلا صعودی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتست های موجود را با تداوم و گسترش بیشتری انجام دهیم.

وی گفت: تأخیر مراجعه ی مردم به مراکز بهداشتی و درمانی مسئله ای است که ما را نگران می کند چرا که تأخیر در مراجعه باعث آسیب های جسمی و افزایش فوتی ها در بیماران کووید و غیرکووید می شود، به همین خاطر در تلاشیم تا از طریق رسانه ها بتوانیم آگاهی مردم را نسبت به این موارد افزایش داده و به مردم اطمینان خاطر دهیم که خدمات بیماران کرونایی و غیر کرونایی در بیمارستان ها و مراکز درمانی در یک فضای کاملاً مجزا از یکدیگر ارائه می شود.

این مسئول ابراز کرد: استان قزوین در مسائل مرتبط با رعایت پروتکل های بهداشتی خوب عمل کرده اما تاکید ما امروزه بر دفاتر پیشخوان و بانک ها است که تا حدودی ضوابط بهداشتی در این اماکن کاهش داشته و طبق آمار موجود در سایر اماکن عمومی استان نیز رعایت پروتکل های بهداشتی بیش از 85 درصد است.

وی با اشاره به تداوم طرح شهید سلیمانی عنوان کرد: مسئله ای که در خصوص طرح شهید سلیمانی برای مردم و مسئولین مطرح می شود پررنگ شدن نقش شبکه بهداشتی در مدیریت شرایط است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند صعودی ابتلا به کرونا در استان قزوین

روند صعودی ابتلا به کرونا در استان قزوین