مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 11:502021-01-21بين الملل

همکاری ازبکستان و کره جنوبی در زمینه های آموزشی و بهداشتی


معاون وزیر امور خارجه ازبکستان و رییس دفتر آژانس همکاری های بین المللی کره جنوبی (KOICA) در چارچوب یک ویدئو کنفرانس اجرای طرح های مشترک در ازبکستان را بررسی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، فرقت صدیق اف معاون وزیر امور خارجه ازبکستان و پاک سونجین رییس دفتر آژانس همکاری های بین المللی کره جنوبی (KOICA) در قالب ویدئو کنفرانس اجرای طرح های مشترک در ازبکستان را بررسی کردند.

طرفین در این ویدئو کنفرانس چشم انداز گسترش بیش از پیش همکاری های متقابل مانند اجرای طرح های مشترک در زمینه های آموزشی، بهداشتی، فناوری های اطلاع رسانی و دیگر ابعاد را بررسی کردند.

رییس دفتر آژانس همکاری های بین المللی کره جنوبی اعلام کرد که طرف کره جنوبی از ابتکارات رییس جمهور ازبکستان مبنی بر حمایت از جوانان و تحکیم سلامتی مردم استقبال می کند و به اجرای طرح ها در زمینه های یادشده در جذب بخش خصوصی علاقه مند است.

وی همچنین اظهار داشت: این آژانس از تلاش های تاشکند در دستیابی به صلح در افغانستان و بازسازی اقتصادی این کشور حمایت می کند و آماده ارائه کمک در این مسیر از طریق حضور در  ابتکارات ازبکستان در بازسازی اقتصادی افغانستان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری ازبکستان و کره جنوبی در زمینه های آموزشی و بهداشتی

همکاری ازبکستان و کره جنوبی در زمینه های آموزشی و بهداشتی