مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 11:452021-01-21بين الملل

نگاه جهان به آمدن جو بایدن و اجرای وعده هایش


یکی از مهمترین موضوعاتی که مورد توجه رسانه های جهان قرار گرفته است، روی کار آمدن رسمی جو بایدن در مقام رییس جمهوری آمریکا و نخستین اقداماتی که انجام داده، - یکی از مهمترین موضوعاتی که مورد توجه رسانه های جهان قرار گرفته است، روی کار آمدن رسمی جو بایدن در مقام رییس جمهوری آمریکا و نخستین اقداماتی که انجام داده، است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آلبرت کوچویی، گوینده پیشکسوت رادیو هر روز با مرور تیترها و سرفصل های رسانه های جهان، مهمترین اخبار دنیا را روایت می کند.

از مهمترین اخباری که او امروز (دوم بهمن ماه) به آن ها پرداخته، به شرح زیر است: _ وال ستریت جورنال نوشته است: جو بایدن، آمریکایی را به ارث برد که پیرتر شده و دو قطبی است و از نظر اقتصادی نا ام؛ این میراث رسیده به بایدن است.

_ واشنگتن تایمز نیز خاطرنشان کرده است: نخستین فرمان های جو بایدن، لغو ممنوعیت سفر و مهاجرت چند کشور مسلمان، پیشکش کردن شهروندی به مهاجران غیرقانونی و برتر از همه زدودن میراث ترامپ و پناه دادن به ونزوئلایی ها.

_ نیویورک تایمز نوشته است: ترامپ برای آخرین بار کاخ سفید را ترک کرد؛ اما به شکل دیگری وعده بازگشت به شکلی دیگر داد و البته وعده راه اندازی حزب تازه میهن دوستان.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه جهان به آمدن جو بایدن و اجرای وعده هایش

نگاه جهان به آمدن جو بایدن و اجرای وعده هایش