مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 10:152021-01-21اجتماعي

تشدید پایش های شبانه روزی واحدهای صنعتی و خدماتی در کاشان


رییس اداره حفاظت محیط زیست کاشان از تشدید پایش های شبانه روزی واحدهای صنعتی و خدماتی در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره حفاظت محیط زیست کاشان از تشدید پایش های شبانه روزی واحدهای صنعتی و خدماتی در این شهرستان خبر داد.

الهیار دولتخواه در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به استمرار شدید آلودگی هوا در کاشان، 340 مورد پایش به صورت شبانه روزی در دو ماه گذشته توسط تیم های مختلف کارشناسی اداره حفاظت محیط زیست کاشان انجام شده است و این پایش ها تشدید می شود.

وی افزود: همه واحدهای صنعتی و خدماتی شهرستان کاشان بر اساس شاخص های مختلف مورد پایش قرار گرفته و واحدهایی که خروجی مغایر استانداردهای زیست محیطی داشتند توسط کارشناسان شناسایی شدند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست کاشان تصریح کرد: بر اساس پایش های انجام شده، پرونده چهار واحد آلاینده به دستگاه قضایی ارسال شد و برای 11 واحد نیز اخطار زیست محیطی جهت اقدام های اصلاحی و نصب سیستم های رفع آلایندگی صادر شد که در صورت عدم اقدام موثر به عنوان صنایع آلاینده پیگیری قضایی خواهند شد.

دولتخواه تاکید کرد: شهرستان کاشان به عنوان بزرگترین و پرجمعیت ترین شهرستان استان اصفهان بعد از مرکز استان دارای بیشترین جمعیت صنعت و تعداد انواع خودرو در مسیر اصلی حمل و نقل شمال به جنوب کشور قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید پایش های شبانه روزی واحدهای صنعتی و خدماتی در کاشان

تشدید پایش های شبانه روزی واحدهای صنعتی و خدماتی در کاشان