مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 09:052021-01-21پزشكي

برای فدا شدن آمده ایم نه چسبیدن به صندلی/آغاز مصرف واکسن ایرانی کرونا از بهار 1400


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه حق داریم به اندک رعایت نکنندگان بگوییم بس است بی خیالی و بی توجهی، اظهار کرد: در شهری نیست که سفر کنم و تصاویر شهیدان کادر درمان دلم را به درد نیاورد.

- ایسنا/هرمزگان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه حق داریم به اندک رعایت نکنندگان بگوییم بس است بی خیالی و بی توجهی، اظهار کرد: در شهری نیست که سفر کنم و تصاویر شهیدان کادر درمان دلم را به درد نیاورد.

دکتر سعید نمکی صبح امروز(دوم بهمن ماه) در نشست استانی ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان هرمزگان، افزود: امروز 30 پروژه را با وجود درگیری با کرونا با مجاهدت مسئولان به افتتاح رساندیم و در یکی از محرومترین مناطق کشورمان توسعه زیرساخت های نظام سلامت شتاب گرفته است.

وی با بیان اینکه یکیاز هدایای ارزشمند برای مردم و نظام جمهوری اسلامی در عرصه بین المللی این بود که در رقابتی نابرابر و اوج تحریم ها در عرصه جهانی بدرخشیم، تصریح کرد: در روزهایی که مردم قدرتمندترین کشورها در باتلاق کرونا از بین می رفتند و کشوری مثل آمریکا مرگ بالای 4 هزار نفر را تجربه کرد، کشورمان به مرگ کمتر از 80 نفر رسید گرچه همین تعداد هم داغ سنگینی بود اما این موضوع افتخاری بزرگ برای کشورمان بود که با دست های بسته در این اقیانوس شنا کرد و با تمامی محد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای فدا شدن آمده ایم نه چسبیدن به صندلی/آغاز مصرف واکسن ایرانی کرونا از بهار 1400

برای فدا شدن آمده ایم نه چسبیدن به صندلی/آغاز مصرف واکسن ایرانی کرونا از بهار 1400