مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 09:002021-01-21اجتماعي

اختلاف فاحش محتوای گوگرد موجود در مازوت ایران به نسبت کشورهای پیشرفته


مدیر عامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: مازوت تولیدی در ایران، 35 هزار پی پی ام گوگرد دارد، در صورتی که مازوتی که در کشورهای پیشرفته و در کشتی ها مصرف می شود، 500 پی پی ام گوگرد دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، مدیر عامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در آغاز رویداد یک روزه آلودگی هوا و صدا که صبح امروز به صورت بر خط از سوی این شرکت و با همکاری اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران برگزار شد، با تأکید بر اینکه رفع معضل آلودگی هوای تهران راه حل دارد و با مشارکت مجموعه حاکمیت و مردم این معضل حل می شود، گفت: اصلی ترین اقدام حاکمیت، عمل به قانون هوای پاک، کمک به توسعه زیرساخت های حمل و نقل پاک و افزایش وسایل حمل و نقل عمومی و مهم ترین مسئولیت مردم، عدم استفاده از خودروها و موتورسیکلت های آلاینده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران؛ حسین شهیدزاده که به صورت برخط با شرکت کنندگان در این همایش سخن می گفت، افزود: امسال هوای پایتخت آلوده تر از پارسال است اما این آلودگی تا کنون کمتر از 10 روز است و آنچه که باعث بیشتر به نظر رسیدن روزهای آلوده شده است، سختگیرانه تر شدن روش اندازه گیری آلودگی هواست.

وی در مورد دلیل تغییر شاخص آلودگی هوا توضیح داد: معیار اندازه گیری شاخص آلاینده های هوا توسط وزارت بهداشت، اعلام می شود و این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلاف فاحش محتوای گوگرد موجود در مازوت ایران به نسبت کشورهای پیشرفته

اختلاف فاحش محتوای گوگرد موجود در مازوت ایران به نسبت کشورهای پیشرفته